Ul. Łodygowa zaczyna się od skrzyżowania z ul. Radzymińską (dalej wylot na Białystok, droga
krajowa nr 8). Ulica Łodygowa jest arterią wylotową z Warszawy do Ząbek i dalej w kierunku
Zielonki, Kobyłki i Wołomina. Poza granicami miast kontynuowana jest jako droga wojewódzka nr
634. Ul. Radzymińska komunikuje ruch z ul. Łodygowej z centrum miasta.
Wymienione miejscowości są silnie powiązane gospodarczo z Warszawą, co generuje
znaczny ruch o charakterystyce typowo miejskiej, ze szczytami porannymi i popołudniowymi. Odcinek objęty opracowaniem w całości leży na terenie zabudowanym - miasto Warszawa, dzielnica Targowek. Długość odcinka ulicy podlegającej rozbudowie wynosi około 1600m. Przedsięwzięcie polega na przebudowie ulicy Łodygowej w Warszawie na odcinku od ul. Radzymimskiej do granicy miasta. Celem inwestycji jest poprawienie warunków ruchu, warunków bezpieczeństwa oraz ograniczenie uciążliwości drogi dla otoczenia. Warianty rozwiązańWariant 1 - dwujezdniowyWariant polega na zwiększeniu przekroju na odcinku 320m od ul. Radzymińskiej, na zwiększeniu przekroju i ograniczeniu dostępności do drogi na dalszych 910m oraz ograniczeniu dostępności do drogi na pozostałym odcinku. Długość remontowanego odcinka wynosi około 1590m. W ramach przebudowy przewiduje się rozbudowę ulicy Łodygowej do przekroju 2x2 z jezdniami szerokości 7m i dwu i pół metrowym pasem dzielącym na odcinku 1230m od ulicy Radzymińskiej, oraz wykonanie dróg serwisowych na odcinkach: od 0+320 do 0+470 lewostronna; od 0+780 do 1+500 lewostronna oraz od 1+270 do 1+500 prawostronna. Wariant 2 - jednojezdniowy Wariant polega na zwiększeniu przekroju w okolicy skrzyżowań w celu wydzielenia lewoskrętów oraz ograniczeniu dostępności do drogi w miejscach zwiększonego natężenia punktów usługowych przez wykonanie dróg serwisowych. Odcinek objęty opracowaniem w całości leży na terenie zabudowanym - miasto Warszawa, dzielnica Targowek. Długość remontowanego odcinka wynosi około 1590m. W ramach przebudowy przewiduje się rozbudowę ulicy Łodygowej do przekroju 1x3 w okolicy skrzyżowań, oraz wykonanie dróg serwisowych na odcinkach: od 0+320 do 0+410 lewostronna; od 0+840 do 1+540 lewostronna oraz od 1+1300 do 1+590 prawostronna. |
Dokument zawiera m.in.:Raport opracowano jako załącznik do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla przebudowy ulicy Łodygowej w Warszawie na odcinku od ul. Radzymińskiej do granicy miasta. Celem raportu jest określenie kierunków i skali oddziaływania drogi na środowisko i zdrowie ludzi w fazie budowy oraz eksploatacji ulicy. Ze względu na charakter inwestycji oraz miejsce ul. Łodygowej w perspektywicznym układzie komunikacyjnym Warszawy nie rozważa się etapu likwidacji drogi. Inwestorem jest Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych. Aneks nr 1 - ochrona przed hałasem, ochrona powietrza 0,31 MB Streszczenie raportu w języku niespecjalistycznym 0,26 MB |